Bonduelle – światowy lider w kategorii warzyw apertyzowanych oferujący na polskim rynku szeroką gamę fasol prowadzi obecnie kampanię telewizyjną i sięga po influencerów aby wspierać sprzedaż segmentu fasol Bonduelle. Czytaj więcej »
Bonduelle – światowy lider w kategorii warzyw apertyzowanych oferujący na polskim rynku szeroką gamę fasol prowadzi obecnie kampanię telewizyjną i sięga po influencerów aby wspierać sprzedaż segmentu fasol Bonduelle. Czytaj więcej »
Żywiec Zdrój rozpoczął kampanię edukacyjną dotyczącą wprowadzenia systemu depozytowego w Polsce. Firma podkreśla w niej, że jest to jedyne skuteczne rozwiązanie zapewniające skokowy wzrost poziomu zbiórki opakowań PET i ich recyklingu. Kampania skierowana jest do wszystkich konsumentów, a jej celem jest edukacja na temat korzyści wynikających z wprowadzenia systemu... Czytaj więcej »
W kampanii „Druga strona relaksu” marka pokazuje, że istnieją dwa oblicza relaksu: jedna strona to intelektualne, wyszukane i „perfekcyjnie instagramowe” sposoby na relaks, druga strona to typowe „odmóżdżenie”, relaks bez nadęcia. Czytaj więcej »
W tym roku firma Roleski wystartowała z kampanią z udziałem ambasadorki – Soni Bohosiewicz, która zachęca do próbowania, eksperymentowania w kuchni, skupiania się na smaku i jakości, a nie ilości spożywanego jedzenia. Czytaj więcej »
Rusza kampania reklamowa towarzysząca wprowadzeniu na rynek nowej linii akumulatorów, ładowarek i stacji dokujących GP ReCyko. Hasło kampanii: „Masz moc, żeby zmieniać świat i oszczędzać” pokazuje użytkownikom, że połączenie tego, co ekonomiczne stało się nareszcie możliwe, a z produktami ReCyko można jednocześnie oszczędzać pieniądze i środowisko. Czytaj więcej »
Marka Ballantine’s we wrześniu ruszyła z nową kampanią „TAK TO ROBIĘ”, poprzez którą pokazuje, że można żyć na wiele sposobów, realizować swoje pasje i marzenia, bez konieczności podążania utartymi szlakami. Najważniejsze, to być wiernym sobie i cieszyć się pełnią życia. Kampania składa się z kilku faz i będzie trwała przez najbliższy rok. Czytaj więcej »
Zbliża się Boże Narodzenie, więc Oranżada Hellena kolejny raz zabiera konsumentów w podróż na biegun oranżadowy i zaprasza na wspólną Pierwszą Gwiazdkę. 16 listopada marka startuje z działaniami wizerunkowo-sprzedażowymi autentycznie najlepszego polskiego napoju na Święta. Czytaj więcej »
80% Polaków deklaruje, że ma swoje „małe grzeszki” – niewielkie przyjemności, na które pozwala sobie od czasu do czasu*. Drobne słabości – grzeszki są nieodłącznym elementem naszego życia, zupełnie jak Grześki, które w listopadzie wystartowały z nową platformą komunikacyjną. Pierwsza odsłona kampanii reklamowej pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki” potrwa do 20... Czytaj więcej »
Artystki młodego pokolenia Viki Gabor i Roxie Węgiel reklamują autentycznie najlepszą Oranżadę Hellena Party. Musująca nowość to gwiazda każdej imprezy, co udowadnia szeroko zakrojona kampania marki. Działania w telewizji, Internecie i punktach sprzedaży będą realizowane od 16 listopada aż do końca karnawału. Czytaj więcej »
Pod koniec października zakończył się wielki konkurs podróżniczo-kulinarny marki Diamant, która udowodniła, że śladami cukru trzcinowego można zwiedzić kulinarny świat. Producent inspiruje kulinarnie do odkrywania nowych, nieznanych potraw, a jako dodatek i słodki „podkręcacz smaku” – #trzcinowyDIAMANT spisuje się na tym polu idealnie. Czytaj więcej »
Lider rynku warzyw apertyzowanych prowadzi obecnie kampanię promocyjną, której celem jest edukacja dotycząca segregacji i przetwarzania metalowych opakowań #prostozpuszki. Czytaj więcej »
Startuje świąteczna kampania Pepsi „Jak świętować, to tylko z Pepsi!”. Bohaterami są niebieskie Elfy Pepsi, które w tym roku celebrują małe przyjemności, ponieważ z tych właśnie momentów składają się Święta z Pepsi! W rolę Elfów ponownie wcielili się Maciej Musiał, Adam Fidusiewicz i Wiktoria Gąsiewska, znani z dużego ekranu. Do niesfornego zespołu Elfów... Czytaj więcej »
Ruszyła akcja marki Flora „Śniadaniowi Roślinożercy”. Ma ona na celu zainteresowanie konsumentów tematem diety roślinnej oraz zachęcenie ich do wykorzystywania produktów roślinnych w swojej kuchni, m.in. podczas przygotowania codziennego śniadania. Ambasadorem akcji został dietetyk, znany bloger i autor książek z przepisami na roślinne dania – erVegan. Czytaj więcej »
Nowy roślinny produkt Bonduelle – Kaszetka: mix warzyw i kasz jest już dostępny na półkach sklepów oraz oferuje promocję konsumencką „Do syta bez ryzyka – satysfakcja gwarantowana”. Klienci, którzy zdecydują się na zakup produktu, mają możliwość otrzymania zwrotu pieniędzy za zakup Kaszetki Bonduelle, jeżeli nie są wystarczająco usatysfakcjonowani jej smakiem. Czytaj więcej »
Chipsy Lay’s są tak pyszne i chrupiące, że ciężko im się oprzeć. Nie każdy jednak wie, że swój smak zawdzięczają… doskonałym polskim ziemniakom*. Dlatego powstała nowa kampania promująca markę pod hasłem „Ziemniak. Prawdziwy bohater smaku Lay's”. Czytaj więcej »
Od początku listopada rusza kampania marketingowa syropów owocowych PAOLA z witaminami. Billboardy sponsorskie emitowane będą w telewizji w trakcie popularnych programów śniadaniowych: Pytanie na śniadanie oraz Dzień dobry TVN. Dodatkowo od 9 listopada wystartuje kulinarny konkurs w radiu RMF FM „wyślij przepis na owocową przyjemność z PAOLĄ”. Słuchacze będą mogli dzielić... Czytaj więcej »
Popularność Halloween w Polsce rośnie z roku na rok. Największymi fanami tego święta są zdecydowanie najmłodsi oraz nastoletni konsumenci. Celebrując ten dzień chętnie przebierają się w postaci znane z kultowych amerykańskich filmów i sięgają po produkty nawiązujące do tematyki grozy. W tym roku „potwornie” fajne atrakcje, dla wszystkich fanów Halloween, przygotowała... Czytaj więcej »
Pod koniec września ruszyła kampania największej kategorii produktowej marki Big-Active – herbat zielonych. Działania obejmują emisję spotów TV oraz VoD i potrwają aż do pierwszego tygodnia grudnia. Czytaj więcej »
Firma ZT Kruszwica S.A. rozpoczęła nową kampanię reklamową marki SmakoWita pod hasłem „Dzięki Ziarnom”. Kampania to pierwszy etap komunikacji nowej strategii marki, w której podkreślone zostało roślinne pochodzenie tłuszczów, wykorzystywanych w produktach SmakoWita. Czytaj więcej »
JNT Group rozpoczyna współpracę z Michałem Wójcikiem. Cieszący się ogromną popularnością artysta kabaretowy został Twarzą Marki Zbójeckie Grzane. Kampania marketingowa z nowym Ambasadorem prowadzona będzie pod hasłem „Pokochaj gorąco Zbója”. Czytaj więcej »
Cukrowy lider – marka Diamant – nie zwalnia tempa! Po udanej akcji z letnimi przetworami i cukrami żelującymi, w połowie września ruszył z nową kampanią #trzciNOWYŚWIAT. Jej celem jest przedstawienie konsumentom mocnej pozycji w portfolio producenta, czyli najszerszej na polskim rynku oferty cukrów trzcinowych i jeszcze szerszego wachlarza ich zastosowań – kulinarnych i nie... Czytaj więcej »
W październiku wystartowała promocja wspierająca sprzedaż pralin Śliwka Nałęczowska, Wiśnia w Likierze i Złoty Orzech marki Solidarność. W jej ramach można dostać unikalny kubek z nadrukiem zaprojektowanym przez laureatkę I miejsca konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2018. Czytaj więcej »
Nowa kampania marki Kupiec pod hasłem „Od pierwszego chrupnięcia” przedstawia cztery nowoczesne i wzajemnie się uzupełniające grafiki. Każda z nich prezentuje inny kontekst spożycia wafli oblewanych: w czasie RELAKSU, podczas PRZERWY, jako przekąska dająca SZCZĘŚCIE i SIŁĘ. Czytaj więcej »
Wystartowała jesienna ofensywa reklamowa Śliwki Nałęczowskiej, obejmująca aktywności outdoorowe, digitalowe i sponsoringowe. W ramach kampanii outdoorowej zaplanowano prezentację plakatów, które zwyciężyły w tegorocznej edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. Czytaj więcej »
W październiku 2020 r. ruszyła kampania wizerunkowa firmy McCain. Kolejny rok z rzędu producent wspiera markę McCain i produkty z oferty detalicznej. Billboardy z reklamą McCain można oglądać w dużych miastach w całej Polsce. Firma jest aktywna na Facebooku i w mediach społecznościowych. Inwestuje w promocje w sklepach, wspiera handel. Rozwija współpracę z wieloletnimi partnerami... Czytaj więcej »
Wystartowała jesienna odsłona kampanii promocyjnej Vegeta Natur. Sprzedaż produktów Vegeta Natur wspierają spoty telewizyjne, działania w internecie i w punktach sprzedaży. Hasłem kampanii jest „Inspirowane Naturą”. Czytaj więcej »
Lech startuje z nową aktywacją – ekologicznym quizem „Lechendy wchodzą w eko”. Do wygrania jest 10 000 bluz wykonanych z przyjaznych naturze materiałów, zaprojektowanych przez polskie Lechendy Streetartu! Czytaj więcej »
12 października rusza kampania reklamowa batona Snickers® Crisp, który w tym roku dołączył do portfolio marki. Ta wyjątkowa propozycja od Mars Wrigley charakteryzuje się przede wszystkim niezwykłą chrupkością. W opakowaniu Snickers Crisp znajdują się dwie porcje, z których każda ma jedynie 97 kcal. Snickers® Crisp zwraca uwagę również niebieskim opakowaniem, które... Czytaj więcej »
Marka Carlsberg już po raz kolejny zaprasza swoich konsumentów do udziału w konkursie nawiązującym do wieloletniego partnerstwa z Liverpool F.C. Do wygrania jest koszulka z podpisami zawodników Klubu, piłki oraz zgrzewki piwa Carlsberg w czerwonych puszkach z limitowanej serii z designem Liverpool. Konkurs rusza 12 października. Czytaj więcej »
Sto tysięcy specjalnych kodów uprawniających do zakupu pizzy w promocyjnej cenie to nagroda, która czeka na klientów saloników Kolportera, którzy kupią jeden z premiowanych napojów koncernu PepsiCo - czytamy w komunikacie spółki. Czytaj więcej »
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Rozmowa z Robertem Sasem, Dyrektorem Zarządzającym Mondelēz...
ZPPM podsumowuje osiągnięcia dla rolnictwa i sektora...
Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego...
W maju br. liczba wizyt wzrosła rok do roku w każdym badanym...
Sezonowe Żabki pojawiły się w kilkunastu nowych...
Łukasz Fabiański, utytułowany piłkarz oraz Pascal...
Nowa współpraca z udziałem PointPack...
W ramach obchodów 180-lecia Browaru Okocim, na terenie...
Największa oferta pakowanych ryb świeżych i owoców morza na...
Linia Tropical Bites w aż 5 smakach: suszony ananas, suszony...
Stovit wprowadza na rynek Owoce w żelu – kolejny po dżemach...
W linii Almette pojawiły się dwie unikalne nowości –...
Nowość od BLITZbee! Marka zdrowych napojów wprowadza na...
Czy wiesz, co oznacza Sakura Maji? To ciepły wiatr, który...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol, producent marki Maślanka...
Zespół Formuły 1 McLaren nawiązał wieloletnią...
W nowym, szerokim asortymencie Żabka Menu Na Śniadanie można...
Zachęca konsumentów do tego, aby każdy dzień przeżywać w...
Kultowa marka M&M’S® ruszyła z nową aktywacją...