Kampanie i Promocje

  • Kampania Bułeczki z Mleczkiem Dan Cake

    Wtorek, 29 września 2020

    Bułeczki Mleczne od Dan Cake obchodzą swoje 15. urodziny. Z tej okazji marka uruchomiła ciekawą i angażującą aktywację konsumencką, realizowaną we współpracy z Andrzejem Mleczko. Czytaj więcej »

  • Vegeta Natur w jesiennej kampanii

    Wtorek, 29 września 2020

    Wystartowała jesienna odsłona kampanii promocyjnej Vegeta Natur. Sprzedaż produktów Vegeta Natur wspierają spoty telewizyjne, a także działania w internecie i punktach sprzedaży. Hasłem przewodnim kampanii jest „Inspirowane Naturą”. Czytaj więcej »

  • Salatino, marka funkcjonalnych sałatek z rybą, rozpoczęła intensywne działania reklamowe pod hasłem „Gotowe na każdą porę”. W swojej nowej kampanii Salatino prezentuje się jako natychmiastowe, zdrowe rozwiązanie na przeróżne codzienne sytuacje związane z szybkim zaspokajaniem głodu. Czytaj więcej »

  • Wawel rusza z jesiennym wsparciem kategorii czekolad. W połowie września do telewizji wróciły spoty reklamowe marki, promujące czekolady Gorzką 70% cocoa oraz Big Milk, zaś w październiku do większych zakupów zachęcać będzie konkurs dla konsumentów. Czytaj więcej »

  • Barilla, wiodący producent makaronu na świecie, rusza z nową międzynarodową kampanią marketingową autorstwa Publicis Italy. Kampania będzie emitowana od 21 września w 18 krajach: Polsce, Arabii Saudyjskiej, Austrii, Bośni, Chorwacji, Francji, Grecji, Hiszpanii, Kanadzie, Meksyku, Niemczech, Norwegii, Rosji, Rumunii, Serbii, Słowenii, Stanach Zjednoczonych i na Węgrzech. Nowy projekt... Czytaj więcej »

  • Ruszyła największa w historii firmy kampania Graala – producenta przetworów rybnych w puszkach. Marka zwraca w niej uwagę na możliwość wykorzystywania swoich produktów w daniach na co dzień, przypomina o ich wysokich wartościach zdrowotnych, a także o bezpieczeństwie i wspieraniu odporności. Dodatkową motywacją do zakupów ma być promocja, w której główną nagrodą jest... Czytaj więcej »

  • Pod hasłem ,,Twórz stylizacje, rób pielęgnację!” ruszyła kampania nowej linii produktów Laboratorium Kosmetycznego Joanna z serii Styling Effect. Wśród zaangażowanych są gwiazdy takie jak Walerija Żurawlewa, Rafał Brzozowski oraz Tomasz Barański. Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Schulz brand friendly. Czytaj więcej »

  • Startuje kampania od Kubusia, która podkreśla, że… dzieci są wystarczająco słodkie, więc nie potrzebują już cukru. Dlatego rodzice wybierają dla nich soki 100% Kubuś, które nie zawierają dodanego cukru. Dodatkowo produkty te w składzie mają witaminę C, która wspiera odporność. Czytaj więcej »

  • Już 14 września Wawel rusza z ogólnopolską akcją, w której co tydzień do wygrania będą atrakcyjne nagrody. Konkurs #wrzućnaluz promuje zakup produktów luzowych marki Wawel, które znaleźć można m.in. w unikalnych modułach sprzedażowych Wolność Wyboru. Umożliwiają one łatwe i wygodne komponowanie ulubionych mieszanek słodyczy luzem. Czytaj więcej »

  • Musy Tymbark to idealne przekąski między posiłkami, niezależnie od tego, jak spędzamy czas, gdzie jesteśmy i jakie aktywności mamy. Nowa kampania marki skupia się właśnie na tym, jak wiele jest okazji, by sięgać po ulubiony mus. Czytaj więcej »

  • Bądź fluo z Lubellą!

    Piątek, 11 września 2020

    Smakowe płatki śniadaniowe Lubella to produkt dedykowany dzieciom. Dlatego marka postanowiła przygotować coś specjalnie dla nich, dołączając do opakowań produktów fluorescencyjną zawieszkę. Akcji promocyjnej towarzyszy także możliwość zdobycia fluonakładek z grafikami potworków na plecaki. Czytaj więcej »

  • Pakiet ROKO 5+1 zgrzewka gratis!

    Czwartek, 10 września 2020

    Wraz z wprowadzeniem nowości asortymentowych – firma Zbyszko Company przygotowała atrakcyjny pakiet dla Punktów Sprzedaży Detalicznej (dalej: PSD). Przy jednorazowym zakupie 5 zgrzewek z asortymentu ROKO Black&Green oraz ROKO Lemoniada, każdy PSD, który zamówił produkty otrzyma 1 zgrzewkę Zbyszko 3 Cytryny 1,75 l gratis! Czytaj więcej »

  • Właśnie wystartowała nowa kampania marki Milka pod hasłem „Czas delikatności”, w ramach której ruszyła wyjątkowa loteria promocyjna „Wygrywaj i pomagaj z Milką”. Tym razem, kupując produkty Milka, konsumenci będą mieli okazję nie tylko do zdobycia atrakcyjnych nagród pieniężnych, ale także wsparcia organizacji charytatywnych. Czytaj więcej »

  • Serki twarogowe Almette powstają w Węgrowie – urokliwej miejscowości, położonej na pograniczu Mazowsza i Podlasia, w otulinie malowniczej rzeki Liwiec. To obszar o nieskażonej przyrodzie, który oferuje idealne warunki do produkcji zdrowej żywności. Piękne krajobrazy, zachwycające zakątki, unikatowe tereny – w nowej kampanii Almette możemy odkryć tajemnice „węgrowskiej... Czytaj więcej »

  • OSM Piątnica wystartowała z nową akcją skierowaną do najmłodszych i ich rodziców. W jej ramach do każdego jogurtu Piątuś z Piątnicy został dodany zmywalny tatuaż z łosiem Piątusiem i jego przyjaciółmi. Promocja realizowana jest w ramach kampanii „Piątuś radę da”, która od początku pokazuje, że każde dziecko jest w czymś dobre, trzeba tylko odnaleźć swój talent.... Czytaj więcej »

  • W połowie lipca wprowadzona została na rynek linia kremowych serów w kubkach Hochland Naturalnie, że pyszny! To absolutna nowość w kategorii serów topionych – produkty zawierają 100% naturalnych składników – pierwszy taki ser w Polsce! Sprzedaży nowej linii serów Hochland towarzyszyć będzie ogólnopolska kampania promocyjna 360®, która startuje z początkiem września. Czytaj więcej »

  • Wracamy do szkoły

    Wtorek, 01 września 2020

    Wakacje już za nami. Za chwilę dzieci usłyszą pierwszy dzwonek i wejdą w nowy rok szkolny wypoczęte i pełne energii. Jaki będzie ten rok? Na pewno wyjątkowy pod względem obostrzeń sanitarnych dotyczących organizacji zajęć i przerw między lekcjami. Z nowym rokiem szkolnym należy zadbać również o odporność uczniów, która w okresie jesiennym może być wystawiona na próbę... Czytaj więcej »

  • Inspiracje dla mamy i dziecka od Netto

    Piątek, 28 sierpnia 2020

    Pojawienie się nowego członka rodziny to wielkie wydarzenie, do którego warto się odpowiednio przygotować. Dzięki niezwykłym inspiracjom oraz dekoracjom do dziecięcego pokoju stworzysz wymarzony kącik dla swojego malucha. Niezastąpione gadżety, przygotowane z myślą o mamie i dziecku, znajdują się w najnowszej ofercie sieci handlowej Netto. Czytaj więcej »

  • OSM Piątnica startuje z nową edycją kampanii reklamowej ulubionego serka wiejskiego Polaków – serka wiejskiego z Piątnicy. Działania mają na celu promocję kultowego serka wiejskiego z Piątnicy, który każdego dnia gości na milionach polskich stołów. Urokliwe spoty pokazujące walory serka wiejskiego, w otoczeniu krajobrazów sielskiej wsi, będą emitowane w telewizji od 24... Czytaj więcej »

  • Kubuś wraca z kampanią przedstawiającą musy 100%. Kubuś to mus, dlatego marka przypomina, że dzieci uwielbiają owoce – a najbardziej te od Kubusia! Musy 100% to przekąska, doceniana – przez dzieci oraz ich rodziców – za ulubione smaki oraz praktyczną, wygodną formę. Czytaj więcej »

  • Stokrotka Sp. z o.o. startuje z nową akcją lojalnościową. Za zakupy w jej sklepach będzie można zdobywać wyjątkowe gadżety nawiązujące do popularnego filmu „Minionki”. Czytaj więcej »

  • Amki Snacks podbijają internet!

    Środa, 19 sierpnia 2020

    Amki Snacks (brand parasolowy, w skład którego wchodzą m.in. Amki Superfoods i Amki TO GO) rozpoczyna działania w przestrzeni online! Już od 17 sierpnia Amki pojawią się na Facebooku (www.facebook.com/amkisnackspl/) oraz Instagramie (www.instagram.com/amkisnackspl/). Z początkiem miesiąca rozpoczyna się także kampania influencerska na Instagramie. Czytaj więcej »

  • Wjechał nowy Kasztelan!

    Środa, 19 sierpnia 2020

    Ruszyła nowa kampania marki Kasztelan pod hasłem „Racz Waść Wpaść”. Spot prezentujący Jasne Pełne, wariant znany dotychczas tylko mieszkańcom Sierpca – kolebki Kasztelana, jest już emitowany w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych. Głównym zadaniem nowej komunikacji jest podkreślenie regionalności i towarzyskiego charakteru marki. Oprócz spotów telewizyjnych... Czytaj więcej »

  • 17 sierpnia startuje ponownie kampania mediowa wspierająca nowości z linii My Natural Day – śniadania zbożowe z chia: owsianki, jaglanki, gryczankę na słodko, kisiele Super Fruits z acerolą bogatą w naturalną witaminę c oraz budynie zbożowe na bazie wartościowych mąk: owsianej, orkiszowej i jaglanej. Czytaj więcej »

  • Pod koniec lipca w Warszawie otwarto pierwszy w Polsce Cheese Dziugas House, gdzie można kupić oraz skosztować wyjątkowych serów Dziugas. W tym tygodniu rozpoczęła się kampania promująca tę przestrzeń, w której media zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media. Czytaj więcej »

  • Promocja obowiązuje we wszystkich supermarketach sieci Delikatesy Centrum oraz Mila w dniach 13-15 sierpnia (czwartek-sobota). Niemal za pół ceny można kupić wszystkie czteropaki piwa. Czytaj więcej »

  • Wealth Solutions, polska spółka zajmująca się kreacją ekskluzywnych alkoholi, nawiązała współpracę z Radosławem Majdanem. Jej efektem będą limitowane edycje whisky stworzone z udziałem jednej z najbardziej rozpoznawalnych postaci polskiego świata sportu i mediów. Czytaj więcej »

  • Marka Žatecký zaprasza w podróż do Czech wraz z dwoma znanymi standuperami Michałem Kempą i Piotrem Szumowskim. W ramach nowego travel vloga standuperzy pokażą Czechy od dość nietypowej strony. Emisja „Dobrych Novin z Czech” ruszyła 6 sierpnia br. Czytaj więcej »

  • Food & Coffee Fiesta na stacjach Circle K

    Piątek, 07 sierpnia 2020

    Circle K przygotowało dla swoich klientów wyjątkową ofertę na długie letnie dni. Od 5 sierpnia na klientów stacji czekają letnie promocje cenowe w ramach kampanii „Food & Coffee Fiesta”. W każdy poniedziałek dowolną kawę w rozmiarze L można kupić za jedyne 2,99 zł, a w każdy czwartek produkty z oferty przekąsek, m.in. przygotowane na miejscu Hot Dogi, kanapki, zapiekanki,... Czytaj więcej »

  • Startuje wyjątkowa akcja promocyjna Auchan Retail Polska, związana z początkiem roku szkolnego. Skierowana jest ona do uczniów oraz ich rodziców. W dniach 6 – 16 sierpnia br. w hipermarketach Auchan będzie można wymienić stary plecak szkolny na nowy. Klienci, którzy przyniosą stary plecak szkolny do Punktu Obsługi Klienta otrzymają bon na zakup nowego ze zniżką 50%. Stare... Czytaj więcej »

więcej artykułów